اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟ ماجرای ورود ۲۴ تن کتاب خارجی به کشور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هدیه تهرانی با «روز مبادا» به خانه‌ها آمد + زمان اکران آنلاین ۱۱ کنسرت پاپ در پایتخت + جزئیات «پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد
سرخط خبرها

نمایش «شهرزاد ۱۰۰۱» در مشهد به روی صحنه می‌رود

  • کد خبر: ۲۰۳۵۰۸
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
نمایش «شهرزاد ۱۰۰۱» در مشهد به روی صحنه می‌رود
نمایش «شهرزاد ۱۰۰۱» کاری از گروه تئاتر خورشید از ۱۵ آبانماه در مشهد به روی صحنه می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایش «شهرزاد ۱۰۰۱» روایتی اجتماعی و کاری از گروه تئاتر خورشید است که تلاش می‌کند با بیانی تمثیلی، برخی از مسائل اجتماعی امروز را روایت کند. «شهرزاد قصه‌گو» که دیگر داستانی برای گفتن ندارد، تصمیم می‌گیرد قصه آخر خود را  از میان شخصیت‌های داستانی گذشته خود پیدا کند.

از «امیرارسلان نامدار» و «فرخ لقا رومی» تا «حسن کچل» و «چهل گیس» و «لیلی و مجنون» و «خاله سوسکه» و «آقا موشه» و ... با او همراه می‌شوند. او قدم در مسیری می‌گذارد و غافل از آن است که چه حوادثی پیش راه او قرار خواهد گرفت .

 نمایش «شهرزاد ۱۰۰۱» به نویسندگی «آرش خیرآبادی» را «حامد معمار طهرانی» کارگردانی کرده و «حسن کریمی» و «رضا پژواک» نیز تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند. آنگونه که «رضا پژواک» یکی از تهیه کنندگان این نمایش به شهرآرانیوز می گوید، «شهرزاد ۱۰۰۱» قرار است پس از پایان جشنواره منطقه ای تئاتر شهر و از ۱۵ آبانماه در سالن اصلی تئاتر شهر به روی صحنه برود و علاقمندان برای تهیه بلیط می توانند به نشانی اینترنتی gishot.ir مراجعه کنند.

گفتنی است سارا سراجی، کریم جشنی، حسین شجاعی، دنیا رحیمیان، اسماء نجیمی، علی ساعتی، یحیی رفوگران، زهرا صفار، محمود کریمی، هستی تقدیسی و تارا درخشانی در این نمایش ایفای نقش می کنند.

گروه موسیقی بیدل پورعطایی در آن هنرنمایی می کنند. طراحی نور و صحنه را حامد معمارطهرانی، طراحی گریم را آناهیتا موسوی، طراحی  لباس را مونا انتخابی، طراحی لوگوتایپ را سروش حیدری بر عهده دارند و سرپرستی گروه نیز بر عهده علی سوزنچی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->